Αναρτήσεις

Η Κοινότητα Ευρωπαϊκών Σιδηροδρόμων και Διαχειριστών Υποδομών (CER) αμφισβητεί τις προτεινόμενες αναθεωρήσεις στο κανονισμό στην παροχή ΥΔΥ (PSO)

Υπεγράφη η σύμβαση για την ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση στη γραμμή τρένου Λάρισα – Βόλος κόστους 82,89 εκατ. ευρώ με χρόνο παράδοσης το 2025.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ξεκινούν τα νέα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε λιγότερες από 4 ώρες με τα ETR470

Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του σιδηροδρόμου στον Βόλο – βλάβη το τρένο, αλλά και το λεωφορείο που κλήθηκε να τους μεταφέρει

Αποχαιρέτα το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά-Παραιτήθηκε ο πρόεδρος της επιτροπής των έργων καταγγέλλοντας κακοδιαχείριση

Ο ευρωπαϊκός σιδηρόδρομος στην πρώτη γραμμή παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας στην Ουκρανία

Το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, η γραμμή με το Ικόνιο και η περιβαλλοντική άδεια

Επιχειρησιακός σχεδιασμός για την περίοδο 2022-2025 της ΟΣΕ ΑΕ

Λιμάνι του Πειραιά: Με θετικό ρυθμό ανάπτυξης κινήθηκαν το πρώτο δίμηνο του 2022 οι προβλήτες II και ΙΙΙ,

ΟΛΠ ΑΕ: Το 2021 ρεκόρ κερδοφορίας στην ιστορία της– 36,8 εκατ. ευρώ, αύξηση 39,4% σε σχέση με τα 26,4 εκατ. το 2020.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Προσλήψεις 30 νέων συνοδών - Η προκήρυξη και οι θέσεις ανά την επικράτεια

Σοβαρός κίνδυνος στον OΣΕ από την ΥΠΟ χρηματοδότηση και την παρακράτηση της Κρατικής Ενίσχυσης υπέρ ΕΡΓΟΣΕ

Πρόστιμο στον ΟΣΕ για απευθείας αναθέσεις και κατάτμηση έργων