Σοβαρός κίνδυνος στον OΣΕ από την ΥΠΟ χρηματοδότηση και την παρακράτηση της Κρατικής Ενίσχυσης υπέρ ΕΡΓΟΣΕ

Σοβαρός είναι πλέον ο κίνδυνος για την βιωσιμότητα του ΟΣΕ ,για την επιχειρησιακή του δυνατότητα αλλά και την εκτέλεση του έργου που επιτελεί στην συντήρηση του δικτύου καθώς με το τελευταίο Νομοσχέδιο που ψήφισε η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, το 25% της ετήσιας Κρατικής επιχορήγησης θα δίνεται υπέρ της ΕΡΓΟΣΕ. Το ερώτημα που προκύπτει εύλογα είναι πως θα ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του ο Οργανισμός όταν θα λείπει το 1/4 της Κρατικής επιχορήγησης κάθε χρόνο. Θα περιμέναμε η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών να έχει αναφερθεί στο θέμα, αλλά όπως φαίνεται δεν απασχολεί την ηγεσία της η πορεία του Οργανισμού. Άλλωστε δεν είναι καιρός για "φασαρίες" καθώς είναι γνωστό τοις πάσαι ότι βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο και δεν πρέπει θέματα που ενοχλούν την Κυβέρνηση να δημοσιεύονται. Το προφανές ωστόσο, μετά και την ψήφιση αυτού του άρθρου είναι ότι οδεύουμε προς εκχώρηση δραστηριοτήτων του ΟΣΕ σε ιδιώτες, με ότι αυτό συνεπάγεται. Τέλος, μόνο θυμηδία προκαλούν οι αιτιάσεις Κυβερνητικών συνδικαλιστών ότι το Νομοσχέδιο που ψηφίστηκε αφορούσε τα έργα στον σιδηρόδρομο. Το Νομοσχέδιο που ψηφίστηκε καμία σχέση με τα έργα στον σιδηρόδρομο δεν είχε, ενώ η καταψήφιση του (και άρα και των προσλήψεων που προέβλεπε η τροπολογία) απο το σύνολο της αντιπολίτευσης έγινε γιατί πολύ απλά αυτές θα γίνουν εκτός ΑΣΕΠ. Αν μάλιστα ανατρέξουμε και στο πώς έγιναν οι προσλήψεις στην ΟΣΥ (λεωφορεία) με τον ίδιο τρόπο και την δημοσιότητα που είχε δοθεί τότε για τα "λάθη" στους πίνακες διοριστέων, μπορεί κανείς εύκολα να καταλάβει τι και πως. Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Σχόλια