Αναρτήσεις

Σταδιακά επιστρέφουν στα Μαζικά μέσα μεταφοράς οι επιβάτες στην μετά COVID εποχή

H μονταζιέρα της απερχόμενης Διοίκησης του ΟΣΕ με τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις και διαδικασίες -σε βάρος των σιδηροδρομικών

Η πρόταση Καραμανλή για την έλευση του τρένου στην Πάτρα, θα την παρουσιάσει τον Ιούλιο

ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε.: Ο μόνος πιστοποιημένος φορέας συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού στην Ελλάδα έχει ενσωματωθεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Η ιστορία της σιδηροδρομικής Εγνατίας με διαφορετικές προσεγγίσεις

«Ανοίγουν» οι αλλαγές πληρωμάτων-Με ήδη περισσότερους από 200.000 ναυτικούς να έχουν ολοκληρώσει τις συμβάσεις τους

Ακτοπλοΐα: Αύξηση του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού επιβατών στο 60% (από 50%) για τα πλοία που δεν διαθέτουν καμπίνες και στο 65% (από 55%) για τα πλοία που διαθέτουν καμπίνες.

Εμπορευματικά αγαθά: Μειώσεις αλλά και αυξήσεις των εισαγωγών από την Κίνα

Η κρίση του κορωνοϊού και το μέλλον των μεταφορών με λεωφορεία

Ανησυχίες των εργαζομένων του ΟΣΕ και των κατοίκων για κατάργηση του τρένου Αρχ. Ολυμπίας – Κατακόλου

Έγινε αποδεκτή η παραίτηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ, Κ. Σπηλιόπουλου-Το επόμενο διάστημα, τον Οργανισμό θα «τρέξει» ο οικονομολόγος Αθανάσιος Κοτταράς, ο οποίος είναι και εκτελεστικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου.