Αναρτήσεις

Διαμάχη ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα τέλη υποδομής-Αφορούν τα έτη 2020-21 και 2022

ΟΣΕ: Σε λειτουργία το νέο ηλεκτροκινούμενο σιδηροδρομικό τμήμα Τιθορέα –Δομοκός

Η Κοινότητα Ευρωπαϊκών Σιδηροδρόμων και Διαχειριστών Υποδομών (CER) αμφισβητεί τις προτεινόμενες αναθεωρήσεις στο κανονισμό στην παροχή ΥΔΥ (PSO)

Υπεγράφη η σύμβαση για την ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση στη γραμμή τρένου Λάρισα – Βόλος κόστους 82,89 εκατ. ευρώ με χρόνο παράδοσης το 2025.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ξεκινούν τα νέα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε λιγότερες από 4 ώρες με τα ETR470

Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του σιδηροδρόμου στον Βόλο – βλάβη το τρένο, αλλά και το λεωφορείο που κλήθηκε να τους μεταφέρει

Αποχαιρέτα το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά-Παραιτήθηκε ο πρόεδρος της επιτροπής των έργων καταγγέλλοντας κακοδιαχείριση

Ο ευρωπαϊκός σιδηρόδρομος στην πρώτη γραμμή παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας στην Ουκρανία

Το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, η γραμμή με το Ικόνιο και η περιβαλλοντική άδεια

Επιχειρησιακός σχεδιασμός για την περίοδο 2022-2025 της ΟΣΕ ΑΕ

Λιμάνι του Πειραιά: Με θετικό ρυθμό ανάπτυξης κινήθηκαν το πρώτο δίμηνο του 2022 οι προβλήτες II και ΙΙΙ,

ΟΛΠ ΑΕ: Το 2021 ρεκόρ κερδοφορίας στην ιστορία της– 36,8 εκατ. ευρώ, αύξηση 39,4% σε σχέση με τα 26,4 εκατ. το 2020.