Ανακοίνωση Σωματείου Μηχανοδηγών ΟΣΕ(Π.Ε.Π.Ε)

 


Για άλλη μια φορά μηχανοδηγοί & επιβάτες κινδύνεψαν από δέντρο που βρέθηκε στη γραμμή φέρνοντας

στο προσκήνιο την εικόνα εγκατάλειψης του σιδηροδρόμου. Ίσως η ασφάλεια και η υγεία των εργαζόμενων να μην είναι σημαντική. Ίσως η ταλαιπωρία των επιβατών να έχει μικρή αξία για κάποιους, σίγουρα όχι όμως για εμάς. Την ώρα όμως που τα δέντρα πέφτουν –κυριολεκτικά- στα κεφάλια μας , ο Υπουργός Μεταφορών Υποδομών κύριος Σταικουρας, την περασμένη Κυριακή σε συνέντευξη του αναφερόταν ξανά στις παραβιάσεις δύο ερυθρών φωτοσημάτων, αφήνοντας υπαινιγμούς για την αρτιότητα της εκπαίδευσης των μηχανοδηγών, λησμονώντας (...τυχαία) να αναφέρει ότι καθημερινά εργάζονται σε ένα δίκτυο όπου το «κόκκινο» κυριαρχεί(ιδιαίτερα  στον Προαστιακό Αθήνας και σε μήκος 130 χλμ).

 Είναι γνωστό ότι στο ένα περιστατικό παραβίασης ερυθρού σηματοδότη τον περασμένο Δεκέμβριο, μηχανοδηγός ήταν ο Πρόεδρος του Σωματείου μας. Όχι «τυχαία», το συγκεκριμένο περιστατικό έγινε πρωτοσέλιδο και παρουσιάστηκε ως "παραλίγο " νέα Τέμπη και εντελώς «τυχαία» και η ΡΑΣ καλεί σε ακρόαση για αυτό. Αναρωτιόμαστε αν υπάρχει έστω και ΕΝΑ πρόστιμο που να επιβλήθηκε στον Διαχειριστή Υποδομής από την ΡΑΣ και αν η Αρχή κάλεσε σε ακρόαση και την Διοίκηση του ΟΣΕ γιατί τίποτα δεν λειτουργεί στην διαδρομή Κιάτο – Λιόσια εδώ και 14 χρόνια.

   ΡΩΤΑΜΕ την πολιτική ηγεσία του ΥΜΕ τα εξής :

 ΡΩΤΑΜΕ αν είναι σε γνώση της οποιαδήποτε ποινή τα τελευταία χρόνια για λάθος χειρισμούς στελεχών που με παραλείψεις ή λάθη τους θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια κυκλοφορίας και την υγεία εργαζομένων και επιβατών. Θα τιμωρηθεί κάποιος για την εγκατάλειψη του δικτύου και τα δέντρα που πέφτουν στα κεφάλια μας σχεδόν εβδομαδιαία;

 ΡΩΤΑΜΕ γιατί ο ΟΣΕ δεν προσλαμβάνει μόνιμο προσωπικό για την συντήρηση της υποδομής και συνεχώς προκηρύσσονται μικρές εργολαβίες που  AΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ λύνουν το πρόβλημα.

 ΡΩΤΑΜΕ και πάλι για τις αλλοιωμένες συνομιλίες, την διαρροή μονταρισμένων ηχητικών στα ΜΜΕ πριν τα παραλάβουν οι αρμόδιες αρχές και για να εξυφανθεί  η θεωρία του «μοναδικού ανθρώπινου λάθους» στο έγκλημα των Τεμπών.

 ΡΩΤΑΜΕ για την υποχρηματοδότηση του σιδηροδρόμου και τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που ΟΦΕΊΛΟΝΤΑΙ από το Ελληνικό δημόσιο στις εταιρείες εκμετάλλευσης , οι οποίες με τη σειρά τους εξαναγκάζονται σε καθυστέρηση στην πληρωμή των Τελών υποδομής προς τον ΟΣΕ. Υποχρηματοδότηση που καθιστά προβληματική την λειτουργία του μέσου και ανέφικτη ακόμα και την σκέψη επενδύσεων που θα αναβαθμίσουν την ποιότητα μεταφορά δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για την Ελληνική Οικονομία.

ΡΩΤΑΜΕ Τι θα γίνει με τον «ακέφαλο» ΟΣΕ καθώς εκτός από τον εδώ και 1 χρόνο «μεταβατικό» Δ/νων Σύμβουλο, σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα δεν έχει πλέον ΟΥΤΕ Διοικητικό Συμβούλιο και άρα αδυνατεί να λάβει οποιαδήποτε απόφαση!

 Επειδή για τους μηχανοδηγούς ουσία δεν είναι η επικοινωνία περιμένουνε με ειλικρινές ενδιαφέρον τις απαντήσεις του Υπουργείου Μεταφορών Υποδομών, καθώς επίσης περιμένουμε ακόμα την απάντηση στο αίτημα για συνάντηση που έχουμε καταθέσει εδώ και αρκετές ημέρες.







Σχόλια

  1. Γιατί δεν ακινητοποιείτε τα τρένα σε κάθε κόκκινο φως; Χειρόφρενο μέχρι να γίνει πράσινο. Γιατί παίρνετε αυτή την ευθύνη; Δεν είναι δική σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου