Αλλοίωση των διαλόγων του σταθμάρχη Λάρισας με τον οδηγό της μοιραίας αμαξοστοιχείας δείχνουν τα έγγραφα που φέρνει στην δημοσιότητα το “Βήμα της Κυριακής”, ενώ σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι συνομιλίες αφαιρέθηκαν παράνομα και πρόωρα από το σύστημα καταγραφής επικοινωνιών του σιδηροδρόμου.
Όπως προκύπτει από τα έγγραφα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων της ΕΛ.ΑΣ., που δημοσιεύει η εφημερίδα, η υπόδειξη του σταθμάρχη για αναχώρηση τρένου -όπως παρουσιάστηκε την 1η Μαρτίου σε ηχητικό ντοκουμέντο- δεν αφορούσε τη μοιραία αμαξοστοιχία αλλά τοπικό συρμό που κινήθηκε κανονικά.
Μάλιστα, από τα έγγραφα προκύπτει ότι στελέχη του ΟΣΕ παρέδωσαν τα σχετικά αρχεία στις 3 Μαρτίου και όχι τις πρώτες ώρες μετά το ατύχημα, όπως είχαν υποστηρίξει αρχικά δημιουργώντας το ερώτημα ποιος μπήκε στο σύστημα καταγραφών τις πρώτες ώρες και προχώρησε σε συρραφή των διαλόγων.
- ενώνει δύο διαφορετικές συζητήσεις του σταθμάρχη με μηχανοδηγούς ενώ
- β εξαφανίζει το αμέσως προηγούμενο σημείο του διαλόγου όπου ο σταθμάρχης της Λάρισας αποκαλεί τον μηχανοδηγό που συνομιλεί Σωτήρη
- Πώς ανασύρθηκαν και δημοσιοποιήθηκαν μοντορισμένα τα ηχητικά αρχεία με τις συνομιλίες του σταθμάρχη της Λάρισας μόλις λίγες ώρες μετά τη σύγκρουση των τρένων
- Με κύριο ζητούμενο : Ποιος αφαίρεσε βιαστικά τις εν λόγω μαγνητοφωνήσεις από το σύστημα καταγραφών του ΟΣΕ που είναι ελεγχόμενης πρόσβασης. Με προφανές βασικό μέλημα να εστιασθεί το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης μόνο στο πρόσωπο του σιδηροδρομικού κι όχι στην έλλειψη των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου