Γιατί δεν τίθεται σε λειτουργία ο έτοιμος υποσταθμός στην Ανθήλη? Ερωτήματα στο Υπουργείο Μεταφορών & στην ΕΡΓΟΣΕ
Σημαντικά ερωτήματα στην Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών. Γιατί δεν τίθεται σε λειτουργία ο υποσταθμός Ανθήλης, όταν η ΕΡΓΟΣΕ αναφέρει ΕΠΙΣΗΜΑ ότι το έργο έχει ολοκληρωθεί στο 100%; Και μάλιστα έχει εξοφληθεί και ο ανάδοχος του έργου έχοντας πληρωθεί το ποσό των 1.001.855 Euro!
Η εικόνα αποκαλύπτει τα πάντα!
Μάλιστα αυτές τις μέρες υπήρξαν διαρροές στα ΜΜΕ πως αν μέχρι τέλος του μήνα δεν έχει επιδιορθωθεί ο υποσταθμός Παλαιοφαρσάλου, θα δοθεί σε λειτουργία αυτός της Ανθήλης.
Σημαντικές και οι οικονομικές επιπτώσεις
Πέραν της ταλαιπωρίας προσωπικού και επιβατών με την αλλαγή μηχανών σε Λιανοκλάδι και Παλαιοφάρσαλο (ή Λάρισα) με τις καθυστερήσεις που προστίθενται στα δρομολόγια καθημερινά, υπάρχουν όμως και σημαντικές οικονομικές ζημιές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Και αυτό γιατί η εταιρεία αναγκάζεται να χρησιμοποιεί -μετά απο 2 χρόνια- και πάλι μηχανές diesel στις διαδρομές αυτές και μάλιστα σε διπλή ζεύξη λόγω της μορφολογίας της νέας χάραξης.
Αυτό συνεπάγεται σημαντική αύξηση στην κατανάλωση καυσίμων και άρα του λειτουργικού κόστους με τις μετριοπαθείς εκτιμήσεις να αναφέρονται σε επιπλέον κόστος που θα ξεπεράσει τις 600 χιλιάδες Ευρώ και χωρίς να υπολογίζονται οι απώλειες σε εισιτήρια ή η δυσφήμιση που υφίσταται μια από τις πλέον προσοδοφόρες υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς και το υψηλότερο κόστος συντήρησης των μηχανών diesel.
Και όλα αυτά μέσα στην περίοδο της πανδημίας και με τις επιβατικές μεταφορές να έχουν υποστεί σημαντική πτώση εσόδων.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου