Γιατί δεν τίθεται σε λειτουργία ο έτοιμος υποσταθμός στην Ανθήλη? Ερωτήματα στο Υπουργείο Μεταφορών & στην ΕΡΓΟΣΕ


Σημαντικά ερωτήματα  στην Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών. Γιατί δεν τίθεται σε λειτουργία ο υποσταθμός Ανθήλης, όταν η ΕΡΓΟΣΕ αναφέρει ΕΠΙΣΗΜΑ ότι το έργο έχει ολοκληρωθεί στο 100%; Και μάλιστα έχει εξοφληθεί και ο ανάδοχος του έργου έχοντας πληρωθεί το ποσό των 1.001.855 Euro!

 Η εικόνα αποκαλύπτει τα πάντα! 

Η πολιτική ηγεσία πρέπει να εξηγήσει γιατί να ταλαιπωρείται όλο αυτό το διάστημα το επιβατικό κοινό και δεν λειτουργεί η ηλεκτροκίνηση μεταξύ Λιανοκλαδίου -Παλαιοφαρσάλου και δεν έχει δοθεί σε λειτουργία ο υποσταθμός Ανθήλης που θα επιδιόρθωνε απο την πρώτη ημέρα το πρόβλημα.

Μάλιστα αυτές τις μέρες υπήρξαν διαρροές στα ΜΜΕ πως αν μέχρι τέλος του μήνα δεν έχει επιδιορθωθεί ο υποσταθμός Παλαιοφαρσάλου, θα δοθεί σε λειτουργία αυτός της Ανθήλης.


Σημαντικές και οι οικονομικές επιπτώσεις 

Πέραν της ταλαιπωρίας προσωπικού και επιβατών με την αλλαγή μηχανών σε Λιανοκλάδι και Παλαιοφάρσαλο (ή Λάρισα) με τις καθυστερήσεις που προστίθενται στα δρομολόγια καθημερινά, υπάρχουν όμως  και σημαντικές οικονομικές ζημιές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Και αυτό γιατί η εταιρεία αναγκάζεται να χρησιμοποιεί -μετά απο 2 χρόνια- και πάλι μηχανές diesel στις διαδρομές αυτές και μάλιστα σε διπλή ζεύξη λόγω  της μορφολογίας της νέας χάραξης. 

Αυτό συνεπάγεται σημαντική αύξηση στην κατανάλωση καυσίμων και άρα του  λειτουργικού κόστους με τις μετριοπαθείς εκτιμήσεις να αναφέρονται σε επιπλέον κόστος που θα ξεπεράσει τις 600 χιλιάδες Ευρώ και χωρίς να υπολογίζονται οι απώλειες σε εισιτήρια ή η δυσφήμιση που υφίσταται μια από τις πλέον προσοδοφόρες υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς και το υψηλότερο κόστος συντήρησης των μηχανών diesel. 

Και όλα αυτά μέσα στην περίοδο της πανδημίας και με τις επιβατικές μεταφορές να έχουν υποστεί σημαντική πτώση εσόδων.





Πηγή: Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

 



Σχόλια