Το Θαλάσσιο εμπόριο στη Βόρεια Θάλασσα- η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων σημείωσε αύξηση κατά 5,4%-οι μεταφορτώσεις χύδην υγρών, χύδην ξηρών και Ro-Ro μειώθηκαν κατά 17,3%, 7,2% και 29% αντίστοιχα.

Θαλάσσιο εμπόριο: Τα δεδομένα στη Βόρεια ΘάλασσαΣημαντικές μειώσεις στη ροή φορτίων από το North Sea Port καταγράφηκαν το α΄ εξάμηνο του 2020. Σύμφωνα με τα στοιχεία του λιμένα, ο οποίος καλύπτει μια περιοχή 60 χλμ., που εκτείνεται από το Vlissingen της Ολλανδίας έως τη Γάνδη του Βελγίου, ο συνολικός αριθμός διακίνησης εμπορευμάτων για το α΄ εξάμηνο ανήλθε σε 32,4 εκατ. τόνους, πτώση κατά 11,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019.

Μολονότι οι μεταφορές για όλους τους τύπους φορτίων κατέγραψαν πτώση από και προς τη Βόρεια Θάλασσα, εντούτοις αξίζει να σημειωθεί ότι αυτός των containers έδειξε να μην επηρεάζεται από τις προκλήσεις του κορονοϊού. Σύμφωνα με τα στοιχεία του North Sea Port, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων σημείωσε αύξηση κατά 5,4%, ενώ οι εκτιμήσεις του λιμανιού δείχνουν ότι η ανοδική πορεία ενδεχομένως να συνεχιστεί. Όσον αφορά τους υπόλοιπους τύπους φορτίων, οι μεταφορτώσεις χύδην υγρών, χύδην ξηρών και Ro-Ro μειώθηκαν κατά 17,3%, 7,2% και 29% αντίστοιχα.

Το North Sea Port αναφέρει ότι οι επιπτώσεις της πανδημίας έκαναν αισθητή την παρουσία τους, κυρίως κατά τη διάρκεια του Q2, με τη ροή φορτίων από και προς το λιμάνι να ανέρχεται σε 15,6 εκατ. τόνους, πτώση κατά 16,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.

Παράλληλα, το λιμάνι κατέγραψε μεταφόρτωση 28 εκατ. τόνων σε λιμάνια κοντινών αποστάσεων το H1, πτώση κατά 5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Αν και η πανδημία του κορονοϊού έχει βάλει φρένο στην ανάπτυξη του North Sea Port, το λιμάνι εκτιμά ανάκαμψη τόσο στη μεταφορά φορτίων προς διεθνείς προορισμούς όσο και στη μεταφορά μέσω πλοίων που εκτελούν εσωτερικούς πλόες. Η εκτιμώμενη αύξηση της διακίνησης φορτίων από το λιμάνι θα λάβει χώρα προς τα τέλη του 2020.

Φωτό: en.northseaport.com

https://www.naftikachronika.gr/

Σχόλια