Στην χώρα μας για μια ακόμη φορά απαξιώνεται ένα μέσο σταθερής τροχιάς , το σύγχρονο ΤΡΑΜ

Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός, δέντρο και υπαίθριες δραστηριότητες


Στην χώρα μας για μια ακόμη φορά απαξιώνεται ένα μέσο σταθερής τροχιάς , το  σύγχρονο ΤΡΑΜ,  ίσως το πιο οικολογικό μέσο μαζικής μεταφοράς από συντηρητικές και νεοφιλελεύθερες πολιτικές.

Το μέσο με τις  με τις μεγάλες δυνατότητες, καθώς έχει την   μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα και την βέλτιστη κατανάλωση χώρου ανά μεταφερόμενο επιβάτη, με κατανάλωση ενέργειας τρεις φορές  μικρότερη  από λεωφορεία και τα τρόλεϊ για ισοδύναμο μεταφορικό έργο, ηλεκτροκίνητο, αθόρυβο, σύγχρονο, καλαίσθητο, άνετο και φιλικό στην πρόσβασή του για όλους, με δυνατότητα μεταφοράς αμαξιδίων μωρών και ΑΜΕΑ, ποδηλάτων, ρολλερς, ηλεκτρικών πατινιών, συμβατό για πολεοδομικές αναπλάσεις και ένταξη σε πεζοδρομημένες οδούς και πλατείες, ασφαλές κοκ).

 

Το τραμ, είναι από μόνο του όχι μόνο πυλώνας της βιώσιμης αστικής κινητικότητας, αλλά κουβαλάει μαζί του μια ολοκληρωμένη και ενιαία πολεοδομική-συγκοινωνιακή πρόταση για την βέλτιστη οργάνωση και διαχείριση του αστικού χώρου, που κανένα άλλο, μηχανοκίνητο και μη, επιφανειακό μέσο μεταφοράς δεν μπορεί να υποστηρίξει στον ίδιο βαθμό.

 

Με αιφνιδιαστική κίνηση  του δημάρχου Αθήνας  χωρίς επαρκή σχεδιασμό και χωρίς να έχει δοθεί γραπτή έγκριση από το ΔΣ της  ΣΤΑΣΥ ΑΕ, (από ότι λένε οι πληροφορίες  στελεχών  της εταιρείας) επιστρώθηκε με ελαστομερές υλικό κίτρινου χρώματος και οι τροχιές σκεπάστηκαν εντελώς, για να κυκλοφορούν πάνω τους ποδηλάτες. Μείωσαν τις λωρίδες κυκλοφορίας σε όλες τις κεντρικές αρτηρίες και πεζοδρόμησαν το Κέντρο πόλης  των πέντε εκατομμυρίων. Εντωμεταξύ οι κλειστοί δρόμοι του "μεγάλου περιπάτου", μπορούν να χρησιμοποιούνται μόνο από υπουργούς, βουλευτές, δήμαρχο, περιφερειάρχη,  προφανώς γιατί αυτοί δεν είναι η πλέμπα

Προσωρινά αναφέρουν, αλλά τίποτε μονιμότερο του προσωρινού στην χώρα αυτή (και η αναστολή κυκλοφορίας του τραμ στο τμήμα Κασομούλη-Σύνταγμα,  υποτίθεται ότι ήταν προσωρινή , όπως είχαν πει τότε οι προκάτοχοι των σημερινών ταγών, αλλά κρατάει δύο χρόνια τώρα). Ένα έργο για το οποίο έχουν δοθεί  κάποιες εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από τον ελληνικό λαό και την Ευρωπαϊκή Ένωση.


photo from Manolis Nathenas 


Σχόλια

  1. ΣΤΗΝ ΧΏΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΌΜΗ ΦΟΡΆ ΑΠΑΞΙΏΝΕΤΑΙ ΈΝΑ ΜΈΣΟ ΣΤΑΘΕΡΉΣ ΤΡΟΧΙΆΣ , ΤΟ ΣΎΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου