Απαξίωση του ΟΣΕ Βόλου καταγγέλλουν οι σιδηροδρομικοί

Αποτέλεσμα εικόνας για οσε βολος



Την διαρκή απαξίωση του σιδηροδρόμου στην περιοχή του Βόλου καταγγέλλει ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, με αφορμή τη νέα πρόταση του ΟΣΕ για το νέο Οργανόγραμμα το οποίο –όπως επισημαίνεται από τη Διοίκηση του συνδέσμου - εάν ισχύσει και εφαρμοστεί η πρόταση θα σημάνει την πλήρη υποβάθμιση του ΟΣΕ Βόλου.
Αναλυτικά σε ανακοίνωση του συνδέσμου αναφέρονται τα εξής: «Σε μια ακόμη πρόταση του ΟΣΕ για νέο Οργανόγραμμα, στην Γενική  Διεύθυνση Ανάπτυξης, σχεδιασμού και Συντήρησης υποδομών και δικτύων δεν περιλαμβάνεται:
α) στην υπηρεσία γραμμής, το Τμήμα γραμμής Βόλου και
β) στην Διεύθυνση κυκλοφορίας, το τμήμα επιθεώρησης Βόλου
Με δεδομένο την διαρκή απαξίωση του σιδηροδρόμου στην περιοχή μας, εάν ισχύσει και εφαρμοστεί η πρόταση θα σημάνει την πλήρη υποβάθμιση του.
Τα τελευταία χρόνια φαίνεται ότι ο ΟΣΕ δεν ενδιαφέρεται και δεν περιλαμβάνει στα σχέδιά του την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του στην περιοχή μας.
Πρέπει να σημειωθεί ότι στο παρελθόν τα συγκεκριμένα τμήματα είχαν υποβιβαστεί σε τομείς και είχαν υπαχθεί στην Λάρισα το 2013 αλλά κρίθηκε αναγκαία η επανασύστασή των το 2016.
Είναι απορίας άξιο και ακατανόητο ότι από τα υπάρχοντα σήμερα σε λειτουργία τμήματα πανελλαδικά, προτείνεται η κατάργηση μόνο των τμημάτων του Βόλου.
Προσπαθούμε μονίμως να αποτρέψουμε τις προθέσεις και τους σχεδιασμούς τους και να αποφύγουμε την σιδηροδρομική απομόνωση.
Καλούμε τους αρμόδιους φορείς, τους τοπικούς παράγοντες, τους θεσμούς, τους εμπλεκόμενους, καθώς και όσους νοιάζονται για το τρένο,  να πάρουν θέση στο ζήτημα για το καλό του τόπου και της περιοχής μας».  



Οι νεκροθάφτες του θεσσαλικού και βολιώτικου σιδηρόδρομου ξαναχτυπούν

Ανακοίνωση απο το Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας
Τα χρόνια 2010-2015 με ευθύνη των κυβερνήσεων Ν.Δ. – ΠΑ.ΣΟ.Κ. γίναμε μάρτυρες της απαξίωσης του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα αλλά και στην περιοχή μας.Μετά τις αναγκαστικές μετατάξεις,
εφεδρείες, διαθεσιμότητες και «εθελοντικές» μαζικές αποχωρήσεις του προσωπικού, που επέβαλαν οι καταστροφικές πολιτικές των κυβερνήσεων  Ν.Δ. – ΠΑ.ΣΟ.Κ. από το 2010               (Ν. 3891 κ.α.),  ήρθε  το 2013 και  το  οριστικό  κλείσιμο  της Δ’ Επιθεώρησης  και του Δ’ Τμήματος Γραμμής.
Μετά την κυβερνητική αλλαγή το 2015 η νέα κυβέρνηση με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ δημιούργησε ελπίδες. Οι αλλαγές στις Διοικήσεις του ομίλου Ο.Σ.Ε. και οι αγωνιστικές παρεμβάσεις του Δικτύου έφεραν αποτέλεσμα και με το Φ.Ε.Κ. 3372Β’ / 19-10-2016, ανασυγκροτήθηκαν η Δ’ Επιθεώρηση και το Δ’ Τμήμα Γραμμής.  
Επίσης μέχρι σήμερα με διαδοχικά ΦΕΚ, επανήλθαν σταδιακά στον ΟΣΕ πολλοί συνάδελφοι που είχαν διωχθεί είτε υποχρεωτικά, είτε «εθελοντικά» με διάφορους εκβιασμούς από τις τότε Διοικήσεις.
Σήμερα επτά μήνες αφότου η κυβέρνηση της ΝΔ ανέλαβε την κυβέρνηση της χώρας οι νεκροθάφτες του θεσσαλικού και βολιώτικου σιδηρόδρομου ξαναχτυπούν. Στο νέο προτεινόμενο για ψήφιση στη Βουλή Οργανόγραμμα του ΟΣΕ, οι δύο ζωτικές Υπηρεσίες του Βόλου (Δ΄ Τμήμα Γραμμής & Δ΄ Επιθεώρηση) εξαφανίζονται.https://drive.google.com/file/d/1OnJfIeuWUWl2CsXxLDAvBRPet_WwkxSV/view
Ό,τι με πολύ κόπο και αγώνα αποκαταστήσαμε το 2016, επιχειρείται εκ νέου να κατεδαφιστεί.
Ζούμε μια επανάληψη όσων είχαν κάνει οι κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ την περίοδο 2010-2015 ενώ παράλληλα οι τοπικοί βουλευτές της ΝΔ και ο CEO του ΟΣΕ μας κοροϊδεύουν αφού διατυμπανίζουν ότι οι Υπηρεσίες του Βόλου θα στελεχωθούν 
[https://e-thessalia.gr/synantisi-chr-mpoykoroy-k-spiliopoyloy-gia-ti-leitoyrgia-toy-ose-ston-volo/] και τα έργα εκσυγχρονισμού (ηλεκτροκίνηση Λάρισας - Βόλου , παράκαμψη του "S" της Νέας Ιωνίας, ηλεκτροκίνηση Παλ/λου-Καλαμπάκας, σύνδεση με ΒΙΠΕ, Αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου και  και λιμάνι Αλμυρού) θα προχωρήσουν 
Καλούμε τους συναδέλφους σιδηροδρομικούς να πάρουν τις τύχες στα χέρια τους, να εμπιστευτούν το Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας που προτείνει αγωνιστική επαγρύπνηση και μαζική συμμετοχή στους αγώνες για την επιβίωση του σιδηρόδρομου και την επίλυση των προβλημάτων τους, κόντρα στην ισοπέδωση των πολιτικών  - όλοι ίδιοι είναι – και στον κομματικό και δι’ ανάθεσης συνδικαλισμό.

Βόλος 12/03/2020

Σχόλια