Πάτρα: Ο σιδηρόδρομος κόλλησε σε βάλτο

Αποτέλεσμα εικόνας για πατρα σιδηροδρομική γραμμή πατρα ριο



Τον λευκό καπνό που ελπίζουν ότι μπορεί προκύψει κατά τις διαπραγματεύσεις, που βρίσκονται σε εξέλιξη, μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και της κατασκευάστριας εταιρείας GD Ιnfrastutture, αναμένουν εκατοντάδες περίοικοι οι οποίοι διαμένουν κατά μήκος των έργων κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, στους οικισμούς Ρίο, Ακταίο και Αγ. Βασίλειος.
Το έργο έχει παγώσει κατά μήκος του Ακταίου και μέσα στον Αγ. Βασίλειο, από τον περασμένο Οκτώβριο ενώ το ένα μετά το άλλο αποχωρούν τα μηχανήματα από το εργοτάξιο της εταιρείας στον Αγ. Βασίλειο, στο ύψος της παλαιάς εθνικής κοντά στα παλαιά διόδια του Ρίου.
Ακόμη χειρότερη είναι η κατάσταση στο κέντρο του Ρίου και την οδό Σόμερσετ όπου, εν αναμονή των αποφάσεων για την υπογειοποίηση προς την Πάτρα, το έργο έχει ακινητοποιηθεί εκεί από τα τέλη του 2018.
Οσον αφορά το εργοτάξιο που αφορά τη νέα υποδομή για την διπλή και ηλεκτροκίνητη γραμμή του τρένου, Ψαθόπυργος - Πάτρα, το πρόβλημα εστιάζεται σε μια διαφορά 5,5 εκατ. ευρώ τα οποία διεκδικεί η κατασκευάστρια εταιρεία από την κυβέρνηση, προκειμένου να κλείσει η υπεργολαβία στο τμήμα Αραχωβίτικα - Ρίο.
Το κόστος της υπεργολαβίας αυτής που εκτελεί η εταιρεία "Εδραση" αυξήθηκε λόγω των τεχνικών απαιτήσεων με αποτέλεσμα να αυξηθεί και το κόστος του έργου συνολικά.
Η GD Ιnfrastutture έχει ήδη κοινοποιήσει τους αναθεωρημένους πίνακες με τα κόστη, ζητώντας την πιστοποίηση και έγκριση καταβολής του ποσού αυτού.
Εν αναμονή των οριστικών αποφάσεων, το έργο με τις πασσαλομπήξεις διακόπηκε χωρίς να ολοκληρωθεί, από το περασμένο καλοκαίρι σχεδόν ενώ σταδιακά, το φθινόπωρο, σταμάτησε και η κατασκευή της λοιπής υποδομής της γραμμής. Το αποτέλεσμα είναι, σε Ακταίο και Αγ. Βασίλειο, η περιοχή να θυμίζει βομβαρδισμένο και εγκαταλελειμμένο τοπίο, γεμάτο πρόχειρους φράκτες για τον κίνδυνο ατυχημάτων.


Σχόλια