Tα νέα τρένα και δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη




Αυτά είναι τα νέα τρένα και δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Τη λειτουργία ενός γρήγορου τρένου, το οποίο θα εκτελεί το δρομολόγιο στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, σε μόλις 4 ώρες, ξεκινά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Να σημειωθεί ότι, σήμερα πραγματοποιείται ειδικό δρομολόγιο μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης, με ηλεκτροκίνητο τρένο, παρουσία του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη και των διοικήσεων των ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, με αφορμή την ολοκλήρωση των έργων ηλεκτροκίνησης στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή στο εν λόγω τμήμα.
Η εικόνα ίσως περιέχει: 6 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, τρένο και υπαίθριες δραστηριότητες
Αναλυτικότερα, το νέο δρομολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πραγματοποιείται με ένα ζεύγος τρένων, το οποίο θα διανύει σε:
-3 ώρες και 57 λεπτά τη διαδρομή από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα, με στάσεις σε Λάρισα και Παλαιοφάρσαλο
-4 ώρες και 10 λεπτά τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, με στάσεις σε Λιανοκλάδι και Λάρισα.
Η εικόνα ίσως περιέχει: τρένο και υπαίθριες δραστηριότητες
Από την Αθήνα, το πρώτο δρομολόγιο, το οποίο είναι και πιο γρήγορο, θα αναχωρεί στις 6.22 και μετά θα υπάρχουν δρομολόγια ανά τρεις ώρες (9.22, 12.22, 15.22 και 18.22).
Από την Θεσσαλονίκη, το πρώτο δρομολόγιο το οποίο είναι και πιο γρήγορο, θα αναχωρεί στις 6.27 και μετά θα εκτελούνται δρομολόγια ανά τρεις ώρες (9.15, 12.15, 15.15 και 18.15).
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Στο πρωινό γρήγορο δρομολόγιο, η διαδρομή Αθήνα – Λιανοκλάδι θα διαρκεί 1 ώρα και 47 λεπτά, ενώ η διαδρομή Αθήνα – Λάρισα 2 ώρες και 48 λεπτά.
Αντίστοιχα, το δρομολόγιο Λάρισα – Αθήνα θα διαρκεί 2 ώρες και 36 λεπτά και το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα 1 ώρα και 20 λεπτά.
Να σημειωθεί ότι, το δρομολόγιο Intercity Express, θα διαθέτει αναβαθμισμένες υπηρεσίες εντός της αμαξοστοιχίας που θα περιλαμβάνουν τα εξής:
-Πρίζα σε κάθε θέση.
-Υποστηρικτικό προσωπικό on board.
-WiFi (προς το παρόν, αποκλειστικά στην αμαξοστοιχία I/C51 και για την Α΄ θέση. Σταδιακά θα εγκατασταθεί και στις υπόλοιπες αμαξοστοιχίες).
-Αναβαθμισμένες υπηρεσίες κυλικείου με νέο συνεργάτη την εταιρεία “ΒΕΝΕΤΗΣ”.
-Δωρεάν διάθεση εφημερίδων στους επιβάτες της Α’ Θέσης στις αμαξοστοιχίες I/C50 και I/C51.
-Δωρεάν διάθεση σετ προϊόντων περιποίησης στους επιβάτες της Α’ Θέσης σε συνεργασία με τον όμιλο Σαράντη.
Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες
Σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τονίζει ότι η τιμολογιακή της πολιτική παραμένει αμετάβλητη και συγκεκριμένα το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη με την Α΄ θέση να κοστίζει 55 ευρώ (με 20% έκπτωση μετ’ επιστροφής) και τη Β’ θέση να κοστίζει 45 ευρώ (με 20% έκπτωση).

Σχόλια